ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP
مجموع امتیاز کاربران : خوب
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
مزایا
+ داشتن آلارم باز ماندن درب + قیمت مناسب + جادار + ظاهر زیبا + ساخت ایران + طراحی قابل قبول + کیفیت متریال استفاده شده در ساخت
معایب
- نداشتن حالت Vacation
يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D -M/TP کم‌مصرف است و ظرفیت 345 لیتری آن، برای یک خانواده‌ی 3 تا 5 نفره کاملا مناسب است.

يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D -M/TP یکی از محصولات بالاپایین است که فریزر آن در قسمت پایین قرار دارد. معمولا میزان استفاده از فریزر کم‌تر از میزان استفاده از یخچال است. در یخچال فریزرهای بالاپایین، با دو طراحی متفاوت روبرو هستیم. در دسته‌ی اول، فریزر در بالا و یخچال در قسمت پایین قرارگرفته‌است. معمولا در این حالت، ظرفیت فریزر خیلی زیاد نیست و نهایتا به دو یا سه طبقه تقسیم شده‌است­. این یخچال‌فریزرها برای افرادی که عادت به منجمد کردن مواد پروتئینی و میوه و سبزی‌جات ندارند مناسب‌ است. اما دسته‌ی دوم، یخچال‌فریزرهایی هستند که یخچال در قسمت بالا و فریزر پایین آن قرار دارد. در این نوع محصولات، معمولا فریزر بزرگ‌تری را می‌بینیم که به جای طبقه، از تعدادی کشو برای نگه‌داری موادغذایی تشکیل‌ شده‌است. این کشوها معمولا ظرفیت مناسبی دارند و می‌توان از آن برای نگه‌داری موادغذایی فصلی استفاده کرد. به همین جهت، قرار گرفتن فریزر در قسمت پایین، باعث می‌شود تا تعداد دفعات خم شدن کاهش پیدا کند و آسیبی به ستون فقرات شما وارد نشود.

دنه‌ی این یخچال‌فریزر از ورقه‌‌های فولاد ساخته شده‌ و استحکام بالایی دارد. با استفاده از پایه‌های قابل تنظیم، عمل تراز کردن به راحتی انجام می‌شود. چرخ‌های تعبیه شده‌ در زیر این دستگاه، جابه‌جایی یخچال‌فریزر را، بین قسمت‌های مختلف آشپزخانه و در حین جابه‌جایی منزل، آسان می‌کند. این یخچال فریزر، با دو رنگ سفید و نقره‌ای، با سایر لوازم موجود در آشپزخانه هماهنگ می‌شود و یکپارچگی و زیبایی آشپزخانه‌ی شما را حفظ می‌کند. عنصر سادگی در طراحی این محصول به عنوان یک اصل در نظر گرفته شده‌است. دستگیره‌ها بسیار ساده طراحی شده و در بسیاری مواقع اصلا به چشم نمی‌آیند. آب‌‌ریز خارجی آب‌سردکن و نمایشگر دیجیتال، تنها مواردی هستند که بر روی در یخچال به چشم می‌خورند. مخزن آب‌سردکن به صورت دستی و توسط خودتان پر می‌شود. این آب‌سردکن، برای جلوگیری از خیس‌شدن کودکان، به قفل کودک مجهز شده‌‌است. کمی بالاتر از آب‌ریز آب‌سردکن، پنل کنترل دیجیتال قرار دارد. این پنل با استفاده از نمایشگر LED، اطلاعات یخچال ‌فریزر مانند دمای فعلی و وضعیت آن را نمایش می‌دهد. با استفاده از صفحه‌نمایش لمسی به راحتی می‌توانید تنظیمات دستگاه را انجام دهید.

این محصول با ظرفیت کل 345 لیتر عرضه شده‌است. ظرفیت مفید و قابل استفاده‌ی یخچال، 248 لیتر و ظرفیت مفید فریزر 89 لیتر است. فضای داخلی یخچال، با استفاده از شیشه‌های نشکن، به 4 طبقه تقسیم شده‌است. این شیشه‌ها عرض زیادی دارند و برای قرارگرفتن موادغذایی بزرگ مشکلی نخواهد بود. اگرهم ظرفی بزرگ‌تر از ارتفاع طبقات بود، هرکدام از این طبقات شیشه‌ای، قابلیت جابه‌جایی دارند و می‌توانند یک پله بالا و پایین شوند.

شرایط دما و رطوبت در تمامی طبقات یخچال به یک اندازه است تا کیفیت و تازگی موادغذایی حفظ شود. اما میوه‌ها و سبزی‌جات تازه، معمولا به رطوبت بیشتری برای نگه‌داری نیاز دارند. همچنین، میوه‌ها و سبزی‌جات معمولا همراه خود دارای خاک و آلودگی هستند و بهتر است در کنار سایر موادغذایی نگه‌داری نشوند. به همین منظور، دو کشوی Fresh Box در زیر طبقات شیشه‌ای تعبیه شده‌است. این کشوها رطوبت کافی برای حفظ تازگی میوه‌ها و سبزی‌جات را تامین می‌کنند و از انتقال آلودگی به داخل فضای یخچال جلوگیری می‌کنند. شما می‌توانید هرکدام از کشوها را برای میوه‌ و سبزی‌ اختصاص دهید. معمولا بهتر است که نوشیدنی‌ها به صورت ایستاده نگه‌داری شوند، به دلیل احتمال خارج شدن از بطری و آلودگی یخچال گرفته تا افت کیفیت نوشیدنی‌های گازدار. به همین خاطر، بر روی در یخچال، 2 طبقه‌ی بزرگ، برای نگه‌داری نوشیدنی‌ها قرار داده شده‌است. این طبقات ارتفاع مناسبی برای نگه‌داری از انواع بطری نوشیدنی‌ دارند. بخشی از فضای طبقه‌ی دوم، به مخزن آب آب‌سردکن اختصاص داده شده‌، اما همچنان ظرفیت قرارگیری 2 بطری بزرگ را دارد. بالاتر از این طبقات، 2 طبقه‌ی کوچک دیگر هم قرار دارند. این طبقات بیشتر مناسب نگه‌داری لبنیات، تخم‌مرغ و موادغذایی کوچک هستند.

فریزر این دستگاه از 4 کشو تشکیل شده‌است. این کشوها از پلاستیک شفاف ساخته‌ شده‌اند و به راحتی از بیرون می‌توان محتویات داخل هر کشو را مشاهده کرد. این کشوها برای نگه‌داری مواد پروتئینی، میوه‌ها و سبزی‌جات اندازه‌ی مناسبی دارند. شما می‌توانید مواد غذایی را در ظروف و کیسه‌های پلاستیکی، برای مدت طولانی در فریزر نگه‌داری کنید. در بالاترین قسمت این فریزر، یک کشوی کوچک جایخی دیده می‌شود. از آن‌جایی که این یخچال سیستم یخ‌ساز اتوماتیک ندارد، شما می‌توانید با قراردادن قالب‌های یخ در این کشو، به یخ آماده دسترسی داشته‌باشید.

روشنایی داخل یخچال توسط چراغ‌های LED تامین می‌شود. چراغ‌های LED گرمای کم‌تری تولید می‌کنند. هرچقدر گرمای تولیدشده در داخل فضای یخچال کم‌تر باشد، کمپرسور دستگاه با ظرفیت و فشار کم‌تری فعالیت می‌کند. فشار کم‌تر بر روی کمپرسور، به معنای مصرف کم‌تر انرژی در کل دستگاه است. روش ساده‌ی دیگری که برای جلوگیری از اتلاف انرژی در این یخچال استفاده شده‌است، هشدار یاز ماندن در یخچال است. این سیستم، بعد از این‌که درب یخچال بیش از اندازه باز بماند، با یک هشدار صوتی، شما را از باز بودن در یخچال مطلع می‌سازد.

سرمای این یخچال، به طور مداوم، از طریق سیستم جریان اجباری هوا، به داخل محفظه‌ی یخچال دمیده می‌شود. با استفاده از فناوری گردش هوای چند قسمتی، هوای سرد به تمام قسمت‌های یخچال منتقل می‌شود. به این ترتیب، موادغذایی، در تمام قسمت‌های یخچال، طراوت و تازگی خودشان را حفظ می‌کنند. سیستم سرمایشی یخچال و فریزر به صورت مجزا از هم فعالیت می‌کنند. ممکن است بعضی مواقع تنها فریزر نیاز به سرد شدن داشته باشد و دمای یخچال به حد کافی سرد باشد. بنابراین کارکردن سیستم سرمایش یخچال در این شرایط، تنها باعث هدر رفت انرژی می‌شود. سیستم سرمایشی، هم در یخچال و هم در فریزر تماما بدون برفک است. با استفاده از این فناوری، امکان برفک زدن یخچال و فریزر تقریبا به صفر می‌رسد. سیستم انجماد سریع فریزر، مواد غذایی را، در زمان بسیار کوتاهی منجمد می‌کند تا کیفیت آن‌ها کاهش پیدا نکند.

مصرف انرژی در این دستگاه، به دلیل استفاده از سیستم کاهش دهنده‌ی انرژی، بسیار پایین است. BFN22D -M/TP در برچسب مصرف انرژی، رتبه‌ی بالای A را کسب کرده‌است. رتبه‌ی A در برچسب مصرف انرژی، علاوه بر کاهش مصرف برق و کاهش هزینه‌ها، به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. سیستم عیب‌یابی هوشمند، با اتصال به تلفن همراه شما، هرگونه نقص در عملکرد دستگاه و ایراد احتمالی را به شما اطلاع می‌دهد. به این ترتیب، قبل از آسیب جدی به دستگاه، می‌توانید ایرادات جزیی را برطرف کنید.

مصرف انرژی همیشه یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید لوازم خانگی بوده‌است. یخچال‌فریزر بالاپایین امرسان مدل BFN22D -M/TP، کم‌مصرف است و به فکر قبض برق ماهانه شما است. ظرفیت 345 لیتری آن، برای یک خانواده‌ی 3 تا 5 نفره کاملا مناسب است. البته که برای زوج‌های جوان و افرادی که تنها زندگی می‌کنند، مدل کوچک‌تر و 20 فوت این محصول یعنی BFN20D-M/TP پیشنهاد بهتری خواهد بود.

یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 5 dislike 1
پرفروش ترین یخچال بازار در بهار 1403
قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد (قیمت‌های رسمی و قیمت فروشنده ها)

مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژي A
نوع يخچال یخچال و فریزر
وزن 80.5کيلوگرم
گنجايش يخچال 248 ليتر
گنجايش فريز 89 ليتر
گنجایش کل یخچال 345 ليتر
گنجايش کل به فوت 22 فوت
ارتفاع 1985 ميلي‌متر
عمق 685 ميلي‌متر
پهنا 600 ميلي‌متر
تعداد طبقات 4 عدد
تعداد طبقات درب 4 عدد
تعداد کشو 2
لامپ يخچال دارد
ساير ويژگي‌هاي يخچال طبقات از شیشه نشکن، دارای جاتخم مرغی جالبنیاتی آب سردکن
تعداد طبقات درب فریزر 1
تعداد کشو فریزر 4
جهت باز شدن درب فريزر به سمت راست
ساير ويژگي‌هاي فريزر دارای دو عدد جایخی سیستم کارکرد مجزای فریزر
ساير ويژگي‌های یخچال نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست | گنجایش 22 فوت دستگیره EH92 ،M ولتاژ 220 ولت حداکثر سطح صدا 43 دسی بل حالت تعطیلات ( اقتصادی ) سیستم کنترل الکترونیکی گاز خنک کننده R134a گواهی نامه ISO 9001-2008 سیستم خنک کننده کمپرسور کلاس آب و هوایی معتدل پنل کنترل LED دارای فریزکننده سریع فریزر حالت تعطیلات(اقتصادی) دارد سیستم عیب یاب هوشمند سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی سیستم گردش هوای چندگانه سیستم انجماد سریع سیستم کارکرد مجزای فریزر ظرفیت انجماد در 24 ساعت 4.5 کیلوگرم پایه های چرخ دار و قابل تنظیم
EN Emersun BFN22D-M/TP Refrigerator
لیست مقایسه‌های یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7630BS - جشنواره نوروزی گلدیران
بررسی یخچال و فریزر 27 فوت رویال جنرال مدل AFLE22
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت ال جی مدل j287
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-2032SS
بررسی یخچال 7 فوت سینجر مدل Mini-7R
نظرات خریداران یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP - معایب و مزایا یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP

ارسال نظر